سالاد بار مهرام

آیا با محصولات سالاد بار مهرام آشنایی دارید؟

در اینجا به معرفی این محصولات می پردازیم

سس رنچ

سس رنچ را می‌توان به همراه سالاد یا به عنوان دیپ با سبزیجات خام مانند کلم بروکلی، هویج و کرفس مصرف کرد. این محصول از فرآورده های با پایه لبنی ، نمک، سیر و سبزیجات تهیه می‌شود.

سس ایتالیایی

مهرام نیز جهت تکمیل سبد محصولات و برای رفع نیاز مشتریان خود اقدام به تولید این نوع سس کرده است. سس ایتالیایی مهرام فاقد چربی می باشد و ماده اصلی این سس علاوه بر سرکه، انواع سبزیجات معطر، شکر، نمک و… است. طعم این سس ترش و شیرین است و در فرهنگ ایرانی برای انواع سالادها و پیش غذاها مصرف می شود. ویژگی فاقد چربی بودن سس ایتالیایی ، این سس را در گروه سس های کاملا سلامت قرار می دهد و مصرف کنندگانی که به دنبال وعده های غذایی سالم و کم کالری هستند میتواند از این سس به عنوان چاشنی غذا و سالاد خود استفاده کنند.

سس سزار

سالاد سزار یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین سالادهاست. این سالاد می تواند یک وعده غذایی کامل به شمار آید.خوشمزه گی این سالاد در واقع بستگی به سس آن دارد که به سس سزار معروف است این سس طعم خاص و منحصر به فردی دارد

سس سیر

ماده اصلی این سس،سیر ریز خرد‌شده است که با مایونز مخلوط می‌گردد در نتیجه دارای عطر و طعم جذابی برای طرف‌دارن سیر است. از این سس می‌توان برای افزودن طعم به بسیاری از غذاهای دریایی، استیک، مرغ، تخم مرغ و سبزیجات استفاده کرد.

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط