طرز تهیه یک همبرگر عالی

آشپزی کلاسیک آمریکایی. همبرگر به راحتی کباب می شود اما می تواند دو مشکل داشته باشد: بیرون آن سوخته و وسط آن خام باشد. راه حل آن؟ آتش دو قسمته و کمی توجه. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید تا با استفاده از زغال چوب یک همبرگر را به طور ماهرانه کباب کنید.

گوشت چرخ کرده مناسب را تهیه کنید.

بسیار مهم است که با نوع مناسب گوشت شروع کنید. در مصرف چربی کوتاهی نکنید به دنبال ترکیبی از ۸۰ درصد گوشت گاو بدون چربی و ۲۰ درصد چربی برای همبرگر آبدارتر و خوش طعم تر باشید. با نمک و فلفل مزه دار کنید، اما باملایمت ورز دهید، زیرا مخلوط کردن یا فشرده کردن بیش از حد گوشت چرخ کرده باعث ایجاد برگرهای متراکم و سفت می شود.

برگرها را فرم دهید.

وزن ایده آل برگر حدود ۱۷۰ گرم است – هنگامی که توپک شکل گرفت، آن را در دستان خود یا روی تخته برش صاف کنید تا حدود دو سانتی متر ضخامت و شکل دایره ای داشته باشد. یک فرورفتگی جزئی در مرکز آن قرار دهید، زیرا این کار از تورم و گرد شدن بیش از حد آن در حین پخت جلوگیری می کند. آن را در یخچال بگذارید تا آماده پخت شود.

زغال ها را آماده کنید.

باربیکیو را روشن کنید زغال‌ها را برای آتش‌سوزی دو منطقه‌ای تنظیم کنید، با زغال تقریباً نیمی از گریل را بپوشاند. شما می‌خواهید زغال‌ها در دمای متوسط ​​رو به بالا باشند، اگر نیاز به افزایش یا کاهش دمای خود دارید، همین الان این کار را انجام دهید. صفجه فلزی را بالای آن قرار دهید و بگذارید داغ شود.

گریل کنید و برگردانید.

همبرگرها را مستقیماً روی ذغال‌ها بپزید تا قهوه‌ای و ترد شوند، حدود چهار تا پنج دقیقه. مواظب باشید در حین پخت، گوشت را زغال نکنید یا با کاردک روی آن فشار ندهید، همه آن آب های خوش طعم را بیرون می آورید. شعله ور شدن اتفاق خواهد افتاد. این فقط ریزش چربی و چکیدن آن روی زغال است. به سادگی همبرگرها را به طرف دیگر صفحه فلزی منتقل کنید تا شعله ها فروکش کنند. از یک کفگیر فلزی دسته بلند استفاده کنید تا همبرگرها را فقط یک بار برگردانید. سپس طرف دیگر را هم تفت دهید تا آب آن درونش باقی بماند.

کنار گذارید و بپوشانید.

وقتی همبرگرها سرخ شدند، جای همبرگرها را به گونه ای تغییر دهید که دیگر مستقیماً روی زغال ها قرار نگیرند، درب آن را روی BBQ قرار دهید و به پختن ادامه دهید تا به دمای دلخواه برسند. همیشه استفاده از دماسنج گوشت برای تایید دما ایده خوبی است.

خلقت خود را با پنیر و نان کامل کنید

با نزدیک شدن به اتمام همبرگرها، اکنون وقت آن است که در صورت تمایل پنیر اضافه کنید. و فراموش نکنید که آن نان های همبرگر را کره و برشته کنید. آنها را از نزدیک تماشا کنید – آنها سریع می سوزند.

بلافاصله سرو کنید.

نیازی به “استراحت” برگر نیست. آن را درست روی نان های برشته شده قرار دهید، با سس باربیکیو مهرام سرو کنید و لذت ببرید

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط