۵ نکته برای کباب کردن که باید در تابستان امسال استفاده کنید

فصل کباب کردن بهترین زمان برای سه چیز مورد علاقه ما است: همبرگر، هات داگ، و لوبیا پخته شده . همچنین زمانی است که خانواده و دوستان را در فضای آزاد جمع کنید تا از آفتاب، هوای تازه و طعم‌هایی لذت ببرید که نمی‌توانید با آشپزی داخل خانه تکرار کنید.

برای اینکه به شما کمک کنیم باربیکیو بعدی خود را در حیاط خلوت راه بیندازید می خواهیم  تا پنج نکته و ترفند برتر کباب کردن خود را به اشتراک بگذاریم. از پخت و پز گرفته تا لوبیا پخته شده، تهیه آنها به طرز شگفت آوری آسان است .

 

۵ نکته برای افزایش مهارت گریل

به جرات می توان گفت که پدران راه خود را در مورد یک کباب پز می دانند – و با این نکات بسیار ساده، شما هم خواهید فهمید! این مراحل را دنبال کنید تا غذاهای لذیذی درست کنید که در یک لحظه خورده می شوند و خاطراتی که برای تمام عمر باقی می مانند.

۱- گریل خود را برای پخت و پز دو قسمتی تنظیم کنید.

ما همیشه دوست داریم یک قسمت گرم روی حرارت مستقیم و یک قسمت گرم روی حرارت غیر مستقیم داشته باشیم. قسمت گرمای مستقیم برای پختن هات داگ، همبرگر یا دیگر گوشت‌های سریع کباب‌شده محبوب تابستانی عالی است. قسمت گرمای غیرمستقیم به شما این امکان را می‌دهد که به آرامی موادی مانند لوبیا پخته شده خوشمزه را گرم کنید – گرمای شدید و مستقیم که می‌تواند باعث سوختن لوبیا شود، زمانی را برای پخش طعم دودی فراهم می‌کند.

۲-  قبل از اینکه غذایتان را کباب کنید، مطمئن شوید که غذای شما آماده و در دمای مناسب است.

اگر گوشتی مانند هات داگ یا همبرگر می‌پزید، می‌توانید آن‌ها را بیرون از یخچال روی گریل قرار دهید. در واقع سرد نگه داشتن گوشت تا زمانی که روی کباب پز قرار گیرد، به شما این امکان را می دهد که بدون پختن بیش از حد داخل گوشت، پخته شود . با این حال، اگر یک تکه بزرگ استیک یا یک مرغ کامل می‌پزید، باید اجازه دهید غذا حداقل ۳۰ دقیقه در دمای اتاق بماند و برای کباب تا دو ساعت بماند. از بین بردن سردی قبل از پخت به معنای زمان کمتری در گریل است که در آن قسمت بیرونی گوشت در معرض دمای بالا قرار می گیرد و می تواند قبل از اینکه داخل گوشت به دمای مطلوب برسد، بیش از حد بپزد.

۳- از چند غذای آماده برای کباب کردن غذا استفاده کنید تا غذای خود را به سرعت ادویه دار کنید.

اگر برای ناهار یا شام کباب می‌کنید، ما دوست داریم مقداری لوبیا پخته شده مهرام  یا کنسرو ذرت مهرام را گرم کنیم. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید، آنها برای هر آشپزی تابستانی کاملا با همبرگر و هات داگ جفت می شوند. ما شخصا دوست داریم که لوبیا پخته شده را با مقداری سالسا گرم کنیم، آن را با چنگال له کنیم و به صبحانه کبابی بوریتو خود اضافه کنیم.

۴- بدانید چه زمانی گوشت خود را مزه دار کنید.

نمک زدن گوشت مهم است، اما زمانی که گوشت را نمک می زنید نیز مهم است. برای همبرگر، حدود ده دقیقه قبل از کباب کردن  نمک بزنید . اجازه دهید تا حل شود و در گوشت جذب شود تا وقتی روی گریل قرار می گیرد، نریزد. از طرف دیگر، برای اقلامی مانند گوشت چرخ کرده – اگر خیلی زود نمک بزنید، می تواند تأثیر منفی بر بافت داشته باشد. برای مرغ های استخوانی، ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل نمک می زنیم و اجازه می دهیم گوشت حل شود و نمک را جذب کند و در نتیجه چاشنی یکنواخت شود. سپس پروتئین های موجود در گوشت توسط نمک تجزیه می شوند و در نتیجه گوشت لطیف و آبدار ایجاد می شود.

۵- از دماسنج استفاده کنید.

این تقلب نیست مردم بیشتر تحت تأثیر غذاهای کاملاً پخته قرار می گیرند تا اینکه شما را در تلاش برای توضیح اینکه روش ضربه زدن با انگشت شست کار می کند، تماشا کنند.

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط