۱۰ کاربرد باورنکردنی برای مایونز

کاربرد مایونز بسیار است.


۱- پاک کننده مواد چرب و چسبناک

 

اگر نمی توانید با صابون و آب دست هایتان را تمیز کنید شانستان را با سس مایونز امتحان کنید.یک پاک کننده فوق العاده شیره درخت، روغن، گریس ماشین و چربی ها می باشد . از آب گرم و صابون برای تمیزی بیشتر نیز استفاده کنید.کاربرد مایونز، یک شاهکار برای پاک کردن هر ماده چسبناکی از روی پوست می باشد .

۲- براق کردن گیاهان

 

همیشه جای تعجب که چرا گل های داخل فروشگاه انقدر شاداب و براق هستند.ترفندی که فروشندگان استفاده می کنند بسیار ساده است . آنها فقط از سس مایونز استفاده می کنند.سس مایونز را با یک دستمال کاغذی به آرامی روی برگها مالیده و مشاهده کنید که چقدر تمیز و براق می شوند.

۳- از بین بردن جای لکه از چوب

 

برای پاک کردن جای لیوان از روی میز می توانید مقداری سس مایونز را روی آن گذاشته و با دستمال کاغذی بمالید.سپس دستمال را برای چند ساعت بر روی لکه بگذارید دستمال رطوبت را جذب کرده و جای لکه را از بین می برد .

۴- کشتن شپش

 

یک راه طبیعی برای از بین بردن شپش سس مایونز می باشد . باید مقداری از سس مایونز را روی پوست گذاشته و چند ساعت صبر کنید.خواهید دید که شپش ها در زیر مایونز چگونه از بین می روند .

 

۵- نرم کننده مو خانگی

 

استفاده از سس مایونز به عنوان نرم کننده مو راحتترین راه می باشد. موهایتان را به سس مایونز آغشته کرده و به مدت ۳۰ دقیقه صبر کنید.

۶- کاهش درد آفتاب سوختگی

 

کاربرد مایونز  به عنوان یک پماد آفتاب سوختگی عالی است. توجه داشته باشید مایونز درمان آفتاب سوختگی نیست فقط به دلیل داشتن روغن باعث خنکی سطح پوست و کاهش درد می شود. پس از آن می توان به عنوان یک مسکن یاد کرد .

۷- پاک کننده مداد شمعی

 

همانطور که کشتن شپش ها هیجان زده تان می کند نقاشی کودکانتان هم روی دیوار باعث هیجان شما می شود. نگران نباشید برای پاک کردن هنر کودکتان از روی دیوار کافیست کمی سس مایونز را بر روی آن بمالید و با دستمال تمیز پاک کنید .

۸- برای ناخن های ضعیف

 

کمی احمقانه به نظر می رسد که نرم ترین غذای دنیا انقدر قوی باشد. یکی از بهترین درمان ناخن های ضعیف سس مایونز است. فقط کافیه چند روز بروی ناخن هایتان سس مایونز بمالید و تاثیر آن را مشاهده کنید .

۹- پیانو خودتان را نو کنید

 

اگر کلیدهای پیانو شما کهنه و کدر به نظر می آیند بهتر است به جای خرید پولیش های گران قیمت از سس مایونز و دستمال تمیز استفاده کنید .

۱۰- پاک کردن جای برچسب

 

همیشه جای برچسب ها زمانبر و بعضی اوقات غیر ممکن می باشد، برای راحت تر شدن این کار فقط کمی سس مایونز نیاز می باشد .

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط