دور دنیا با مهرام (اسپانیا)

هر ماجرا یک زندگی تازه است که می‌تواند امیدی نو در دل ما بکارد و بستر تازه‌ای برای رشدمان باشد… مهرام به شیوه‌های گوناگون از این سبک زندگی حمایت می‌کند: با محصولات متنوع، ترویج دستورهای غذایی بین‌المللی و ترویج فعالیت‌های اجتماعی مرتبط با «رشد شخصی».

اسپانیا شهرها و دهکده‌های تاریخی متعددی دارد. مادرید، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر این کشور است. از میان سایر شهرهای بزرگ اسپانیا، بارسلون می‌توان نام برد. این شهر جاذبه های توریستی بسیاری دارد که سالانه توریست های زیادی رو به خود جذب می کند از جمله می توان پارک گوئل، کلیسای کازامیلا، باشگاه فوتبال بارسلونا و…… نام برد. موسیقی و رقص فلامنکو، بخش‌هایی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ اسپانیا هستند.

مناسبت های ویژه این شهر:

توماتینا

بزرگترین جنگ غذایی: هرساله ۳۰۰۰ نفر در شهر بونل اسپانیا جمع شده و گوجه فرنگی به سوی هم پرتاب می کنند حدود ۲۴۰ هزار پوند گوجه در این فستیوال استفاده می شود . این فستیوال در آخرین چهارشنبه ماه اگوست برگزار می شود که توماتینا نام دارد.

از مکانهای معروف این شهر:

پارک گوئل: این پارک توسط آنتونی گائودی در بین سال های ۱۹۰۰تا ۱۹۱۴ با الهام از طبیعت و ایده های گوتیک، طراحی و اجرا شد.

غذای معروف این کشور پایلا است که تشکیل شده از : سینه مرغ خردشده٬ میگو٬ صدف، برنج٬ روغن زیتون٬ فلفل پاپریکا٬ پونه کوهی٬ سیر٬ برگ بو٬ جعفری٬ لیمو ترش رنده شده٬ پیاز٬ فلفل دلمه ای قرمز٬ استاک مرغ٬ فلفل قرمز خشک کوبیده شده٬ زعفران٬ نمک و فلفل

روغن زیتون مهرام محصولی خالص از زیتون های تازه است که ضمن داشتن مواد آنتی اکسیدانی و ضد سرطان، از عطر و طعم بی نظیر و ارزش تغذیه ای بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط