۳ راه برای تهیه پنکیک متنوع

تهیه پنکیک

سه راه متنوع برای تهیه پنکیک را در اینجا به شما معرفی می کنیم:

     ۱-غلات کامل

خودتان را به استفاده از آرد همه منظوره محدود نکنید! با جایگزین کردن یکی از این آردهای غلات کامل، طعم و بافت جدید را کشف کنید. هر جایگزینی را می توان در بخش پخت و پز اکثر فروشگاه های مواد غذایی سالم یافت.

  • اسپلت: اسپلت نوعی گندم است که منبع عالی پروتئین، فیبر غذایی، ویتامین های گروه B و مواد معدنی غذایی است. کمی تیره تر از آرد همه منظوره، آرد اسپلت طعمی شیرین و آجیلی دارد.
  • چاودار: مشابه جو، آرد چاودار یک دانه غلات رایج با محتوای گلوتن کمتر و فیبر قابل ملاحظه ای بیشتر از آرد گندم است. و طعم کمی ترش دارد.
  • گندم سیاه: آرد گندم سیاه با وجود نامش، اصلاً جزء خانواده گندم نیست. در واقع بدون گلوتن است. یک فنجان از این آرد، حدود ۱۰۰ کالری کمتر و سه گرم پروتئین بیشتر از آرد همه منظوره دارد. به دلیل بافت سبک و طعم خاکی، گندم سیاه معمولاً به پنکیک، وافل و رشته فرنگی (مانند سوبای ژاپنی) اضافه می شود.
  • جو دوسر: آرد جو دوسر در حقیقت جو دوسر پودر شده است، که آن را به یک ماده آسان برای تهیه در خانه و در غذاساز تبدیل می کند. آرد جو دوسر با داشتن مقدار زیادی پروتئین و چربی های سالم، کربوهیدرات کمتری نسبت به سایر آردهای غلات کامل دارد و فیبر محلول بیشتری نسبت به سایر غلات دارد. آرد جو دوسر مانند بلغور جو دوسر و اسپلت طعمی شیرین و آجیلی دارد.

نکته: بهتر است آرد همه منظوره و آرد سبوس دار را به میزان مساوی مخلوط کنید تا خمیر خیلی متراکم نشود.

 

  1. تعداد تخم مرغ ها را بالا ببرید

افزایش نسبت تخم مرغ و شیر به آرد به تبدیل پنکیک های ضخیم به کرپ های توری و ظریف کمک می کند. از کیک هلندی گرفته تا پنکیک سوئدی، با چند گزینه بین المللی به شما کمک می کند اولویت خود را مشخص کنید:

  • پنکیک باترمیلک آمریکایی: پنکیک های سنتی خود را با اضافه کردن مقدار بیشتر مایع(شیر) و دو عدد تخم مرغ بزرگ، پفی تر کنید.
  • پنکیک هلندی: خمیر آماده شده با تخم مرغ را در یک ماهیتابه چدنی آغشته به کره بپزید تا یک پنکیک هلندی همه کاره و خوشمزه داشته باشید.
  • کرپ: برای کرپ های سنتی، سه عدد تخم مرغ و دو فنجان شیر را به یک فنجان آرد اضافه کنید، بافتی نازک و فنری ایجاد کنید که می توان آن را با پنیر نرم و میوه، ژامبون و گراویر نازک برش خورده یا نوتلا و موز رول کرد.
  • پنکیک سوئدی: یک دسته استاندارد پانکاکور را با چهار عدد تخم مرغ، دو فنجان شیر و فقط ۱/۲ فنجان آرد هم بزنید. بافت آن باید بین املت و پنکیک باشد و در حالت ایده آل با خامه فرم گرفته و مربا سرو می شود.

 

  1. جایگزین های خوش طعم

درست مانند وافل ها و بیسکویت های خوش طعم، پنکیک ها را می توان از شیرینی ها جدا کرد. هر یک از این ترکیبات را در خمیر پنکیک معمولی هم بزنید تا همه چیز را تغییر دهید:

  • چدار و پیازچه خرد شده: با اضافه کردن پنیر چدار و پیاز، به کره و کمی عسل، یک ترکیب شیرین و شور تهیه و سرو کنید.
  • کدو سبز و پارمزان ریز خرد شده: این ترکیب کلاسیک ایتالیایی، کدو حلوایی شیرین تابستانی و پنیر پارمزان شور (و راهی عالی برای گنجاندن چند سبزی به رژیم غذایی کودکتان) را با یک قاشق کرم فریشه یا کمی مربای شیرین امتحان کنید.
  • تکه های بیکن ترد: پنکیک و بیکن ترکیبی شگفت انگیز اما کلاسیک هستند. گوشت خوک شور و غنی، شیرینی ملایم پنکیک و شیره(شربت) افرا خالص را از بین می برد.
  • فلفل هالوپینو و chorizo (نوعی سوسیس) ​​با برش های نازک: این دو با الهام از مکزیک تحولی به پنکیک های معمولی می بخشند. تند، شور و به طرز عجیبی اعتیاد آور. این پنکیک ها با یک تخم مرغ سرخ شده و کمی سس تند روی آن ها بسیار خوشمزه هستند.
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط