کمپین لذت دورهمی با مایونز مهرام

[:fa]

در این روزها، با شروع ماه رمضان و به بهانه پهن شدن سفره‌های افطار، افراد زمان بیشتری را در کنار هم می‌گذرانند. به این ترتیب فرصت‌هایی دست می‌دهد که گاه خیلی‌ها تا نیمه‌های شب کنار هم باشند و از کنار هم بودن لذت ببرند.

در این سال‌ها نسل جوان‌تر جامعه سعی داشته این فرصت‌های دور هم بودن را به شکلی ساده‌تر برگزار کند. زیرا که با توجه به تغییر سبک زندگی و افزایش دغدغه‌ها و مشغله‌های روزانه، برنامه ریزی برای دورهم بودن‌ها به شیوه گذشته گاهی سخت و امکان ناپذیر به نظر می‌آید.

مهرام در کمپین دیجیتال تازه خود به نام #لذت_ دورهمی که همزمان با روزهای رمضان و در شبکه‌ها اجتماعی در جریان است، سعی دارد که به ارزش‌های این سبک از با هم بودن‌های ساده بپردازد و از این روش تازه مهمانی‌ها به عنوان فرهنگی ارزشمند و قابل توجه یاد کند. اینکه می‌توان در شرایط این روزهای جامعه، دور هم بودن‌ها را ساده‌تر کرد و با امکانات کم‌تر و صرف هزینه و زمان ناچیز از لحظه‌های گذرای زندگی برای «دورهم بودن» استفاده کرد.

مهرام در این کمپین همزمان با تاکید بر این موضوع اجتماعی، تاکید ویژه‌ای بر محصولات مایونز خود انجام می‌دهد. ایده اصلی کمپین، که همزمان دو حوزه کمپین مارکتینگ و کمپین مسئولیت اجتماعی را به هم پیوند زده، ایده‌ای هوشمندانه به نظر می‌رسد و درگیر ساختن همزمان مخاطب به این دو مقوله، موضوعی‌ست که این کمپین از پس آن برآمده است.

در این کمپین بر دستور غذاهای ساده‌ای که مایونز از مواد تشکیل دهنده آن است تاکید شده و از افراد دعوت می‌شود با به اشتراک گذاری دستور غذاهای ساده خود در این کمپین شرکت کنند. حرکتی خود منجر به تاکید بر فرهنگ باهم بودن‌های ساده و لذت دورهمی‌هاییست که نباید در شرایط این روزهای جامعه فراموش شود.

برای آشنایی بیشتر مایونز کلیک کنید.

[:]

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter