کمپین رمضان مهرام و قدردانی از کادر درمانی برای زحمات‌شان در ایام کرونا

در ماه مبارک رمضان، که ماه عبادت و نیکوکاری و بهره‌مندی از فرصت تفکر و تأمل در امور مختلف زندگی انسان است، و برای تشکر از کادر درمانی و پزشکی به‌پاسِ هفته‌ها خدمت بی‌وقفه به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کل کشور و قدردانی از آنان بابت ازخودگذشتگی و فداکاری وصف‌ناشدنی‌ای که از خود در این مدت نشان داده‌اند، شرکت مهرام کمپین جدیدی را با عنوان «قلب ما در دستان تو می‌تپد» آغاز کرده‌است.

برای اجرای این کمپین، از شبکه‌های اجتماعیِ شرکت مهرام و رسانه‌ها و شبکه‌های پربازدید دیگر و به‌کارگیریِ اثرآفرین‌ها(اینفلوئنسرها)ی حاضر در عرصهٔ دیجیتال بهره گرفته شده‌است تا مخاطبان در ماه رمضان از این فرصت استفاده کرده، دعاها و آرزوهای خیر خود را به سمع‌ و نظر و دستِ کسانی برسانند که هرروز جان خود را برای حفظ جان دیگران به خطر می‌اندازند.

برای این کار، از مردم دعوت شده آرزوها و دعاهای خیر خود را در زیر پست‌های ارسالیِ مربوطه در صفحات اجتماعی مهرام برای دست‌اندرکاران بنویسند تا این پیام‌ها و جملات بر روی قلب‌هایی ساخته‌شده به‌شکل اوریگامی چاپ شوند و در بسته‌های قدردانی به دست کادر درمانی و پزشکی برسند.

این بسته‌ها، که در سه بخش برای بیمارستان مسیح دانشوری، بیمارستان هاجر، و آزمایشگاه ویروس‌شناسی کیوان ارسال شدند، حاوی هزاران پیام ارسالیِ مردم بودند که در شبکهٔ اجتماعی مهرام گردآوری و به‌صورت نمادین بر روی قلب‌هایی درج شده‌بود. افزون بر آن، پیام‌هایی انتخاب شده و بر روی لیوان‌هایی مزین به شکل قلب نقش بسته‌بود.

اهمیت این بسته‌ها نیز، بیش از هر چیز، در خودِ پیام‌های مردم نهفته‌بود که به گفتهٔ یکی از پرسنل درمانی بیمارستان مسیح دانشوری «چون از دل بر آمده‌اند، بر دل آن‌ها نشسته‌اند.»

امید است که این کمپینِ مسئولیت اجتماعی، با شعار «قلب من در دستان تو می‌تپد»، نقشی کوچک در جاودانگی یادِ زحمات و رنج‌ها و سختی‌های هر‌روزهٔ قهرمانان این روزهای ایران‌زمین که همان کادر درمانی کشورند ایفا کند.

 

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter