شخصیت شناسی با کیک

شاید شما هم جزو افرادی باشید که از خوردن کیک‌های لذیذ و خوشمزه لذت می‌برید. به هر حال ظاهر این قبیل شیرینی‌ها به قدری فریبنده است که هیچ‌کس نمی‌تواند از خوردنشان خودداری کند. اما می‌خواهیم سرگرمی جدیدی را به شما پیشنهاد بدهیم تا از این پس کیک‌ها و شیرینی‌ها برایتان جذاب‌تر باشد. قضیه از این قرار است که بین کیک مورد علاقه و ابعاد شخصیتی شما ارتباط مستقیمی وجود دارد.

● کیک شکلاتی

اگر کیک شکلاتی را می‌پسندید دست و دلباز هستید و همیشه برای کمک به دیگران آمادگی دارید. خلاقیت زیادی در شما موج می‌زند و فردی ماجراجو ، بلندپرواز و در پاره‌ای موارد احساساتی هستید. ممکن است در ظاهر فردی سرد و خشک به نظر برسید اما در باطن خونگرمید. از ریسک کردن در زندگی نمی‌ترسید و دوست دارید زندگی شما از حد متوسط بالاتر باشد. محبت به دیگران رضایت خاطر زیادی را برایتان به همراه دارد.

کیک توت‌فرنگی

فردی دوست‌داشتنی، خونگرم و احساساتی هستید. همیشه برای مراقبت اطرافیانتان تلاش می‌کنید و همواره برای حل مشکلات آنها پیشقدم می‌شوند. زودرنج هستید و موضوعات کوچک به سرعت شما را ناراحت می‌کند. گاهی اوقات توجه به احساسات، بیش از حد در زندگی شما تأثیر می‌گذارد.

● کیک وانیلی

شوخ‌طبع و بامزه هستید. بعضی وقت‌ها گستاخ می‌شوید. فرد کم‌تحرکی نیستید اما در پاره‌ای موارد شک و تردید شما را از انجام فعالیت‌هایتان بازمی‌دارد و انگیزه لازم را برای ادامه مسیر از دست می‌دهید.
اطرافیانتان از بودن در کنار شما لذت می‌برند ولی باید مراقب باشند که باعث خشم و عصبانیت شما نشوند. به هر حال دوستی‌های شما اغلب دوام زیادی دارد.

● کیک هویج

اگر کیک هویج را دوست دراید همیشه مایلید لبخند بر لب داشته باشید و فردی بذله‌گو، شوخ‌طبع و دوست‌داشتنی هستید. اطرافیان شما از بودن در کنارتان خوشحالند. دوستان شما افراد باوفا و صادقی هستند. قلب مهربان و پرشوری دارید و گاهی اوقات نسبت به بقیه، خصوصیات اخلاقی متفاوتی را نشان می‌دهید.

● کیک میوه‌ای

به دنبال کارهای پرماجرا و پرحادثه هستید. از نظرات جدید و ایده‌های تازه استقبال می‌کنید. هنگام عصبانیت به سرعت آماده دعوا و پرخاشگری می‌شوید. گاهی اوقات فرد عجیب و غریبی هستید و خصوصیات ویژه‌ای در شما دیده می‌شود. همواره دوست دارید وفادار،‌صادق و وظیفه‌شناس باشید.

کیک لیمویی

در زندگی فرد راحتی هستید. شمرده سخن می‌گویید و هنگام حرف زدن از دست‌هایتان استفاده می‌کنید .در صحبت کردن مهارت دارید و به‌طور حتم معلم خوبی می‌شوید. گاهی اوقات دوست دارید رهبری گروهی را برعهده بگیرید و همیشه دوستان زیادی در اطراف شما به چشم می‌خورند.

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط