تزیین غذا برای هالووین

تزیین غذا برای هالووین را با توجه به حال و هوای خودتان، هر مدلی که دوست دارید، ترسناک یا عجیب و غریب آن را درست کنید.

تزیین غذا برای هالووین :

فلفل دلمه ای و کدو تنبل

نه تنها کدو تنبل سنبل این مراسم می باشد، بلکه کودکان دربین خوردن آب نبات های مراسم، از سبزیجات نیز استفاده می کنند. غذای هالووین باید سالم باشد و این سبزیجات را می توان با سس رنچ مصرف کرد.

پیتزا مومیایی هالووین

اگر شما در حال تدارک یک مهمانی هالووین با حال هستید، انتخاب چند غذای وحشتناک برای این مهمانی بسیار مناسب است. در اینجا یک دستور العمل بسیار ساده برای پخت پیتزای مومیایی هالووین مناسب است. این تزیین غذا برای هالووین برای کودکان  بسیار عالی می باشد.

مومیایی هالووین

پخت و پز بسیار فوق العاده است. اگر شما به دنبال یک دستور العمل سرگرم کننده و ترسناک و تزیین غذا برای هالووین هستید. پیشنهاد می کنم مومیایی هالووین درست کنید.

دست قطع شده

هالووین بهترین زمان برای پخت بعضی از غذاهای با مزه می باشد، دستور آشپزی دست قطع شده یک تزیین غذا برای هالووین می باشد.

توت فرنگی و مغز کیک پنیری

چند نفر از شما سریال پیاده روی مردگان (walking dead) را دیده اید ؟

اگر مدت زیادی نگذشته باشد، باید به یاد داشته باشید که هر یکشنبه یک مهمانی برای دیدن این سریال در خانه داشتیم.  پس تصمیم گرفتیم یک دسر فوق العاده ویژه درست کنیم و جشن بگیریم. این یک کیک پنیری پیاده روی مردگان است. این کیک چسبناک که از مربای توت فرنگی و بیسکوئیت پر شده که مغز کیک پنیری ما می باشد.

آیا شما آن را دوست ندارید ؟

میدانم که این احتمالا اولین چیزی است که شما برای صبح شنبه برای میل کردن انتخاب می کنید.

دست های اسنک

بچه ها عاشق درست کردن دست های اسنکی هستند. درست کردن آنها بسیار ساده است ولی سرگرمی خیلی جالبیه! اگر دنبال سرگرمی برای بچه های خودتان هستید. این ساده ترین سرگرمی محسوب می شود و یک انتخاب خوب است.

یخ کرمی

آنها وحشتناک هستند، آنها بسیار لزج و چسبنده و پر از کرم هستند. این نوشیدنی بسیار سرگرم کننده است. وحشتناک و برای بزرگسالان یک راه جالب برای شیرین کردن آب میوه می باشد و برای کودکان هم یک عالمه شربت.

کدو تنبل با الویه

سالاد الویه را به صورت یک کدوم تنبل فرم دهید و روی آن را ساقه بروکلی قرار دهید.

انگشت های خونی هات داگ

این وحشتناک ترین دستور العمل هالووین است و شما عاشق این غذا  می شوید. این هات داگ های انگشتی خونی برای هالووین بسیار کم هستند ولی در عین حال بسیار ایده عالی در زمان جشن می باشند .اگر شما مهمانی هالووین دارید باید آن را تهیه کنید. درست کردن آنها بسیارساده است برای داشتن مهمانی وحشتناک عالی هستند.

کوفته قلقلی چشم دار

یکی دیگر از سرگرمی های هالووین که الهام گرفته از غذا می باشد، کوفته قلقلی چشم دار یک غذای عالی است. اگر به دنبال   به چیزی وحشتناکتر و هالووینی تر در اسپاگتی هستید ، امتحان کنید.

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط