۵۰ نوع نان تست آسان

برای تهیه تست دو عدد نان تست را به قطعات سه سانتی متری برش دهید روی آن را روغن زیتون بمالید و آن را روی سینی فر قرار دهید در دمای ۱۶۵ درجه به مدت ۱۵ دقیقه در فر قرار دهید تا طلایی و ترد شود. سپس می توانید با موارد زیر روی آن را پر کنید.

روی آن را پنیر بز بمالید و روی آن لبو، پرتقال و نعناع تازه قرار دهید. مربای انجیر را روی نان تست بمالید پنیر گوگونزولا و کالباس را روی آن قرار دهید مربای انجیر را روی نان تست بمالید و روی آن پنیر بز و گردو قرار دهید. کره رار وی نان تست بمالید روی آن خیارشور قرار دهید. حموص را روی نان تست بمالید و روی آن زیتون سبزیجات قرار دهید. تکه های انجیر را روی نان تست قرار دهید و روی آن عسل بریزید

آووکادو را با آب لیمو و نمک له کرده و روی نان تست قرار دهید و با میگو تزئین کنید.

پنیر ریکوتا را روی نان تست بمالید و روی آن فلفل قرمز کبابی گذاشته و نمک و فلفل بریزید. حبه سیر را روی نان تست بمالید و گوجه فرنگی گیلاسی روی آن گذاشته و به آن نمک بزنید. کره را روی نان تست بمالید تکه های تربچه را روی آن قرار دهید و نمک بپاشید. تن ماهی را با آبلیمو و روغن زیتون مخلوط کرده روی نان تست قرار دهید و روی آن نمک و جعفری بریزید. پنیر گورگونزولا را روی نان تست بمالید و روی آن تکه های گلابی قرار دهید. روی نان تست تکه های انگور رول شده با کالباس قرار دهید. پستو را روی نان تست بمالید و روی آن پنیر پارمیزان بریزید. پستو را روی نان تست بمالید و روی آن بیکن و گوجه فرنگی قرار دهید. پستو را روی نان تست بمالید و روی آن گوجه خشک شده قرار دهید.

آووکادو له شده را روی نان تست قرار دهید و سپس بیکن خورد شده و جوانه گندم بریزید. پنیر ریکوتا را روی نان تست بمالید و روی آن روغن زیتون بچکانید و نمک و فلفل بریزید. روغن زیتون را روی نان تست بمالید و روی آن را پنیر گودا و سوسیس قرار دهید. مرغ بریان را ریز کرده و با سس باربیکیو مخلوط مرده و روی نان تست قرار دهید و روی آن خیارشور قرار دهید. مایونز را با واسابی مخلوط کنید و روی نان تست بمالید و روی آن خرچنگ یا میگو قرار دهید. مایونز را با واسابی مخلوط کرده و روی نان تست بمالید رو روی آن ماهی تن آمیخته با روغن کنجد قرار دهید. پنیر خامه ای را شوید مخلوط کنید و روی نان تست بمالید و روی آن سالمون دودی قرار دهید. پنیر سفید را روی نان تست بمالید و روی آن گردو قرار دهید.

کره را روی نان تست بمالید و روی آن پنیر بلوچیز و مریم گلی قرار دهید. قارچ را در کره تفت دهید و به آن نمک و آویشن اضافه کرده روی نان تست قرار دهید و روی آن پنیر پارمیزان بریزید. پیاز را با کره تفت دهید تا کاراملی شود و پنیر فرانسوی را روی نان تست بمالید و روی آن تکه های سیب و پیاز کاراملی قرار دهید. تکه های سیب و پنیر چدار را روی نان تست قرار دهید و گریل کنید تا پنیر آب شود. کره را روی نان تست بمالید و روی آن کالباس و خیارشور قرار دهید. سس کرنبری را روی نان تست بمالید و روی آن را بوقلمون قرار دهید و نمک و فلفل بریزید. رازیانه را با روغن زیتون تفت دهید تا نرم شود و آن را روی نان تست قرار دهید.پنیر خامه ای را با فلفل قرمز مخلوط کرده و آن را روی نان تست بمالید و روی آن را بوقلمون دودی قرار دهید. روی نان تست را گوجه گیلاسی قرار دهید و به آن نمک و ریحان اضافه کنید. لوبیا چیتی را با فلفل سبز مخلوط کده و روی نان تست قرار دهید روی آن پنیر قرار دهید و گریل کنید تا پنیر آب شود. پنیر خامه ای و خامه ترش را با ترب کوهی مخلوط کرده و روی نان تست قرار بمالید و سپس روی آن گوشت رست بیف قرار دهید. مارچوبه را بخارپز کرده تا نرم شود به آن نمک بزنید. سالاد تخم مرغ از قبل آماده شده را روی نان تست بمالید و روی آن مارچوبه ها را قرار دهید. روی نان تست اسفناج کوچک و بیکن خرد شده قرار دهید و روی آن تخم مرغ پخته را قرار دهید. کاهی خرد شده را با سس سزار مخلوط کرده و پنیر پارمیزان روی آن بریزد و آن را روی نان تست قرار دهید و روی آن ماهی کیلکا قرار دهید. پنیر فرانسوی را روی نان تست بمالید روی آن کالباس قرار دهید و سپس سس خردل ملایم روی آن بریزید.

پنیر ماسکارپونه را روی نان تست بمالید و روی آن بیکن خرد شده و انگور بریزید. پنیر خامه ای را با آبلیمو مخلوط کنید و روی نان تست بمالید و روی آن تمشک قرار دهید.

نوتلا را روی نان تست بمالید و سپس روی آن مربای توت فرنگی قرار دهید. پنیر ماسکارپونه را روی نان تست بکالید و روی آن را طالبی و کالباس قرار دهید. مربای بالنگ را روی نان تست قرار دهید و روی آن بوقلمون دودی و پنیر موتزارلا قرار دهید. سیب را در کره تفت دهید و آن را روی نان تست قرار دهید و روی آن کالباس قرار دهید. کره بادام زمینی را روی نان تست بمالید و روی آن موز قرار دهید و عسل روی آن بریزید. کره بادام زمینی را با مارشملو (پف پف) مخلوط کرده آنرا روی نان تست قرار دهید و روی آن شکلات رنده کنید. پنیر خامه ای را روی نان تست بمالید و روی آن را فلفل قرمز قرار دهید. پنیر ریکوتا را روی نان تست بمالید و سپس روی آن عسل ریخته و به آن فلفل بزنید. پنیر ماسکارپونه را با شکر بزنید و روی نان تست اسپرسو بمالید و روی آن ماسکارپونه شیرین را بمالید و پودر کاکائو و شکلات رنده شده روی آن بپاشید.

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط