۴۰ غذای هیجان انگیز در هنگام تماشای فوتبال

بازی فوتبال همیشه هیجات انگیز است چه بهتر که با غذاهای خوشمزه به تماشای فوتبال بپردازید.

مرغ گریل شده پنیری

شما در هنگام تماشای بازی فوتبال چه چیزی می خورید؟

بسیاری از ما سیب زمینی سرخ کرده، گوشت و پنیر می خوریم به دلیل اینکه نیازی به چاقو و چنگال ندارد و شما می توانید هنگامی که چشمتان به بازی فوتبال است اسن غذا ها را میل کنید. هیچ صحنه ای از فوتبال رو با خوردن از دست نمی دهید.

یکی از غذاهای پیشنهادی بال کبابی که در با سس تند خورده می شود و هم چنین می توانید با سس رنچ و پنیر بلوچیز نیز آن را خورد.

برگر مخصوص بازی فوتبال

زمانی که مشغول تماشای بازی فوتبال هستید می خواهید این غذا شما را به اندازه تماشای بازی فوتبال به هیجان بیاورد.  این برگر آغشته به سس و ترد و آبدار است. تنها چیزی که نیاز دارید این است که دستمال کاغذی همراه داشته باشید تا دور دهان خود را پاک کنید.

کالزون سوسیس ایتالیایی

این کالزون مناسب برای تماشای بازی فوتبال به صورت دست جمعی است. این کالزون تشکیل شده از سوسیس، سس سالسا و سه نوع پنیر ریکوتا و پارمزان و متزارلا است.

دیپ پنیر ناچو

هیچ کس جواب رد به پنیر ناچو نمی دهد. این دیپ را می توانید با کراکر ساده میل نمایید.

مرغ زردچوبه ای چوبی با دیپ نارگیل و جعفری لیمویی

این غذا رو هم می توانید کبابی درست کنید هم می توانید در ماهی تابه گریل کنید. در ابتدا باید مرغ ها رو با جعفری، سیر، زردچوبه، گشنیز بخوابانید. سپس با دیپ لیمو، جعفری، ماست و یا سس رنچ مصرف کنید. خوش باشید.

پیتزا پر شده مرغ

همیشه یک قانون وجود دارد برای تماشای بازی فوتبال- لم بدهید و یک غذای خوشمزه میل کنید. این غذا بهترین پیشنهاد است.

پنینی سوسیس ایتالیایی

این یکی دیگه از غذاهای پیشنهادی در هنگام تماشای بازی فوتبال است. این غذا حاوی سوسیس و نان ایتالیایی، اسفناج، فلفل قرمز و روغن زیتون می باشد.

گوشت چیلی ادویه دار آرام پخته شده

ترکیبی از گوشت و پیاز و پودر چیلی، زیره ،گوجه فرنگی و لوبیا قرمز که پخت آرام آن باعث می شود که ادویه کاملا جذبش شود و طعم بهتری بگیرد.

سیب زمینی تنوری

این سیب زمینی اشتها برانگیز به همراه پنیر و بیکن بی نظیر است. استفاده از سیب زمینی ها با پوست نازک می تواند ساعات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد. هم چنین می تواند به عنوان شام سبک نیز استفاده شود.

گوشت گردن باربیکیو  آرام پز

گوشت باربیکیو ریش ریش شده با پودر چیلی و زیره و شکر قهوه ای، سیر و فلفل قرمز و فلفل قرمز چیپاتل. گوشت گردن  باربیکیو ترد بی نظر است. این گوشت را با پودر چیلی و زیره و شکر قهوه ای و فلفل قرمز و سیر آغشته کنید و به آرامی بپزید و آن را میل نمایید.

کتلت آب شده

یک برگر پوشانده شده با پیاز و پنیر در میان دو عدد نان تست شده است. این برگر گریل شده در سال ۱۹۴۰ اختراع شد و در رستوران های مختلف به فروش رسید.

دیپ پیتزا پپرونی

این پیتزا پپرونی در دیپ از پنیر پخته می شود. این پیتزا پپرونی به عنوان اسنک استفاده می ود و به همراه نان و فلفل هالوپینو سرو می شود. این دیپ حاوی پنیر های مختلف مثل موتزارلا، ریکوتا، پنیر خامه ای، فلفل قرمز ، و ارگانو تهیه می شود.

ساندویچ کوبایی

ساندویچ ترد و خوش طعم گوشت سرخ شده و پنیر و خیار شور و خردل. شایعه شده است که این ساندویچ برای کوبا می باشد. تهیه شده از نان کوبایی یا چیباتای ایتالیایی

ترتیلای میگو

ترتیلای برشته با پنیر آب شده و میگو .ترتیلای و پنیر برشته شده با میگو در نان ترتیلای یک غذای عالی است.

دیپ پنیر کنگر فرنگی

این دیپ تشکیل شده از پنیر و پودر نان خرد شده است که با پنیر پارمیزان و پنیر سویسی به همراه کنگر فرنگی سرو می شود. این دیپ ساده جوابگوی نفرات زادی است. تنها کافی است پنیر خوب خریداری کنید و در آن استفاده کنید.

پیتزا مرغ باربیکیو

پنیر موتزارلا و گودا و سس باربیکیو به همراه مرغ خرد شده و پیاز قرمز یک پیتزای خانگی خوب را ایجاد می کند. این پیتزا با مرغ و سس باربیکیو و هم چنین پنیر و سس سالسا عالی می شود. با خمیر پیتزا شروع کنید و سس سالسا

دیپ ناچوچیلی

روی این ناچو با گوشت و لوبیا و هم چنین پنیر ناچو پوشانده شده است. هیچ محدودیتی برای استفاده از پنیر ناچو وجودندارد هر چقدر دوست دارید استفاده کنید . هم چنین در صورت تمایل می توانید از پورد چیلی نیز استفاده کنید.

دیپ مرغ بوفالو

بال کبابی به همراه پنیر و دیپ ادویه دار پخته

ساندویچ مرغ

مرغ آرام پخته شده در آب نارنج و ادویه. مرغ به مدت یک روز در مواد خوابانده می شود و سپس گریل می شود.

بوقلمون ادویه دار تند

پودر چیلی و پودر فلفل قرمز و ارگانو و دارچین یک ترکیب ادویه گرم و تند رو می سازد. این ادویه از بوقلمون یک غذای عالی می سازد.

دیپ آووکادو (گواکامول)

آووکادو را به همراه آبلیمو بکوبید و به آن جعفری و گوجه فرنگی و پیاز و فلفل قرمز تازه. گواکامول خانگی یک دیپ ساده است که با چیپس هم چنین در کنار دیپ سالسا به عنوان پیش غذا در دورهمی ها استفاده شود.

فلفل هالوپینو با پنیر چدار و بیکن

فلفل هالوپینو را با پنیر خامه ای و بیکن و پنیر چدار پر کنید و گریل کنید. آن را می توان در کنار از برگر و سیب زمینی پخته و ماکارانی استفاده کرد. بیکن دودی و پنیر چدار و فلفل قرمز داخل آن به همراه این غذاها بسایر دلنشین است.

چیزاستیک فیلی

این ساندویج پر از استیک و پیاز و پنیر است.

دنده کبابی سرکه ای و ادویه دار

شما می توانید از این دنده کباب لذت زیادی رو ببرید این دنده که در شکر قهوه ای و لیمو خوابانده شده بسیار دلچسب است. دنده ترد و آبدار قرار داده شده در فر و قرار داده شده در دمای اتاق بهترین گزینه برای پیک نیک است. در این صورت شما نیازی به چاقو و چنگال نیست.

مرغ ادویه دار و دیپ تاکو تند

تهیه شده از مرغ ، لوبیا سیاه ، فلفل سبز و پنیر به همراه چیپس ترتیلا سرو می شود. این دیپ با مرغ و لوبیا سیاه و فلفل سیز و پنیر بی نظیر است.

روبن با پوست سیب زمینی

گوشت و کلم خرد شده و پنیر آب شده درون پوست سیب زمینی برشته شده. سیب زمینی روبن یکی از پر طرفدارترین غذاهاست . درون پوست سیب زمینی  را با گوشت خرد شده و سس هزارجزیره و کلم خرد شده پر کنید.

تاکو گوشت فلفلی با پیاز کارملی شده

استیک فلفلی که به همراه پیاز سرو می شود . این غذا با چیپس ترتیلا و گوشت و پیاز کاراملی شده تهیه می شود.

مرغ کبابی گریل شده اسلایدر

بال مرغ بوفالو گریل شده با سس تند در کنار آن هویج و کرفس و پنیر بلو چیز قرار می گیرد.

مرغ و دیپ آووکادو و ناچو و لوبیا

پنیر آب شده، لوبیا سرخ شده و مرغ ریش ریش شده به همراه دیپ آووکادو یک ظرف غذای هیجان انگیز است. مرغ و آووکادو و لوبیا وسالسا یک ترکیب خوب به همراه تاکو یا بوریتو است.

پانوکاتا و پیتزا فلفلی

پیتزا خانگی با پانوکاتا ترد و فلفل سرخ شده و پیاز به همراه کمی رزماری پانوکاتا و رزماری پوشیده شده با فلفل و پیاز کاراملی درون پیتزا.

ساندویچ سوسیس ایتالیایی با فلفل و پیاز

این ساندویج با پیاز و فلفل و پنیر و سوسیس گوشت پر می شود.

بال مرغ کبابی با خردل

بال مرغ تند و شیرین به همراه آبجو بهترین گزینه است. خوردن آن بسیار راحت است

مرغ کاسیلادا

تهیه کردن این غذای آسان رو از دست ندهید. این غذا در همه رستوران های مکزیکی سرو می شود.

اما می توان به راحتی در خانه آن را مهیا کرد.سینه مرغ را بریانی کنید.

مرغ باربیکیو با سیب زمینی تنوری و سالاد کلم

مرغ ریش ریش شده به همراه سس باربیکیو و سیب زمینی با پوست تنوری.

سالاد کلم و مرغ گریل شده را با هم مخلوط کنید  درون پوست سیب زمینی بریزید و با سس باربیکیو میل کنید.

تاکو ماهی

ماهی گریل شده درون ترتیلا قرار دهید و روی آن سالاد کلم بریزید. تاکو ماهی بسیار خوشمزه است ولی به عنوان غذای خیلی سالم معرفی نمی شود. ماهی را در آب لیمو بخوابانید و سپس گریل کنید و با ترتیلا ذرت و آووکادو و کلم سرو نمایید.

گوشت قلقلی با سس باربیکیو

این گوشت قلقلی آغشته به سس باربیکیو برای دورهمی مناسب است.

بال مرغ کبابی با سس سویا

سس سویا به همراه بال مرغ کبابی و کنجد بهترین است. این بال را می توان به راحتی خورد. آن را می توان گریل کرد یا در فر قرار داد.

فاهیتای مرغ

این یک غذای سالم مکزیکی است که در بسیاری از رستوران های مکزیکی سرو می شود.

پیتزا گریل شده سوسیس ادویه و فلفل دار

پیتزا گریل شده دودی که با سوسیس و فلفل تنوری تهیه می شود.

دنده کبابی با سس باربیکیو

این دنده کبابی درون فر گریل می شود و با سس باربیکیو سرو شود.

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط