هشت فایده عالی سس مایونز برای درمان مو

سس مایونز برای درمان مو به عنوان ماسک مو عمل می کند. مراقبت از مو می تواند بسیار سخت باشد.

خیلی از گزینه های مراقبت و درمان مو وجود دارد و همچنین برندهای تجاری مختلف ماسک های مو متنوعی را عرضه کرده اند که خیلی سخت است.

از بین آنها یکی را برای موهایمان انتخاب کنیم. درحالیکه محصولات تجاری در دسترس هستند و کار را انجام می دهند. با کمی تحقیق و چند عنصر طبیعی شما می توانید همان نتایج را با کمترین هزینه بدست آورید.

مایونز یکی از آن مواد طبیعی برای مراقبت از مو می باشد.

در اینجا چند موردی که چرا سس مایونز در درمان و مراقبت از موی شما می تواند مفید باشد، را بیان می کنیم:

فواید سس مایونز برای درمان مو:

۱- رشد مو:

مایونز حاوی سفیده تخم مرغ، سرکه،‌ روغن می باشد که این مواد با هم برای مرطوب کردن و تغذیه موهایتان عالی می باشد. ال سیستین و اسید آمینه در مایونز باعث تقویت پوست سر شده و در رشد موهای سالم کمک می کند.

۲- از بین بردن شپش :

سس مایونز برای درمان مو یکی از محبوبترین هاست زمانی که موهایتان شپش زده باشد. پوشاندن موی سر با مقدار زیادی سس مایونز باعث خفگی و از بین رفتن شپش ها می شود.

۳- صاف کردن مو:

سس مایونز می تواند فرهای مو را صاف کند و استفاده مداوم موها را نرم و صاف کرده و آن را خوش حالتر نشان دهد.

۴- تنفس مو:

از آنجایی که سس مایونز دارای آمینو اسیدها و روغن های تغذیه ای می باشد و یک درمان خوب برای تنفس موها می باشد.

۵- حلقه حلقه شدن موهای فر:

از هر دختر مو فرفری که سوال کنید به شما می گوید که درست کردن موهای فر کار ساده ای نیست. خیلی تلاش و سعی لازم است که فر موها به صورت منظم و موج دار حالت بگیرند.

استفاده از سس مایونز می تواند به شما برای خشکی موها و موج دار کردن کمک کند.

۶- محافظت از موهای رنگ شده :

رنگ کردن و درست کردن مو معمولا باعث صدمه به ساقه مو می شود. زمانی که ساقه مو صدمه ببیند نسبت به موهای سالم گردش خون کمتری در آن ناحیه در جریان است. سس مایونز به صاف بودن و سلامت ساقه مو در برابر رنگ شدگی کمک می کند.

۷- درمان شوره سر:

سس مایونز حاوی سرکه می باشد که یک ماده موثر در حفظ تعادل چربی کف سر می باشد. ترشح چربی یکی از دلایل اصلی شوره سر می باشد. سس مایونز باعث تمیزی پوست سر و مقاومت فولیکول می گردد. سس مایونز به کم شدن شوره کمک می کند.

۸- مستحکم کردن مو:

همانطور که قبلا ذکر شد سس مایونز به محکم شدن کوتیکول مو کمک می کند و باعث حفظ رطوبت مو می گردد. این سس  باعث سالم و صاف ماندن موهایتان می شود.

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط