دور دنیا با مهرام (برزیل)

هر ماجرا یک زندگی تازه است که می‌تواند امیدی نو در دل ما بکارد و بستر تازه‌ای برای رشدمان باشد… مهرام به شیوه‌های گوناگون از این سبک زندگی حمایت می‌کند: با محصولات متنوع، ترویج دستورهای غذایی بین‌المللی و ترویج فعالیت‌های اجتماعی مرتبط با «رشد شخصی».

برزیل بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی است.دومین رودخانه بزرگ در دنیا در کشور برزیل واقع شده است. سائو میگوئل از مناطق دیدنی برزیل است.کوریتیبا یکی از مراکز مهم اقتصادی سیاسی فرهنگی برزیل است.

مناسبت های ویژه این شهر:

کارنوال برزیل یکی از مهم ترین فستیوال های برزیل می باشد که ۵١ روز قبل از عید پاک برگزار می شود

فستیوال تئاتر موزیکال گاو

تقریبا ترجمه به عنوان “به گاو ضربه بزن” یک جشنواره با ریشه های سنتی است و در بسیاری از مناطق کشور برزیل صورت می گیرد. مردم محلی در طول سال با استفاده از سیم بدنه گاو را می سازند و آن را با روکش کاغذی می پوشانند. از این گاو در مراسم به همراه رقص محلی استفاده می کند.

Festa Junina
یکی از جشن های برزیل است که این جشن در اواسط تابستان اروپایی ها و در اوایل زمستان برزیل برگزار می گردد. این جشن توسط پرتغالی های به مناسبت رهایی از دوران استعمار آغاز شد.در شهر سانتا کاتارینا و در اواسط ماه اکتبر برگزار می شود. این جشن بزرگترین فستیوال آلمانی ها در آمریکای جنوبی است و یکی از بزرگترین جشن های اکتبرفست بعد از جشن اصلی در شهر مونیخ است.

آکاراجه: یک اسنک بسیار مشهور برزیلی که به جز میگو با دیگر پروتیین ها نیز درست می شود. مواد تشکیل دهنده: لوبیا چشم بلبلی٬ میگو٬ سیر٬ فلفل تند٬ روغن گیاهی٬ نمک به همراه سس کوکتل می توانید میل کنید

سس گوجه‌فرنگی هالوپینو با طعم تند ملایم، همراه با سس سالسا و ترشی هالوپینو، سبدی از مزه‌های تند و لذیذ برای دورهمی‌های پرهیجان، از تماشای دسته‌جمعی بازی‌های المپیک تا شب‌نشینی‌های گرم تابستانی، سس گوجه فرنگی هالوپینو یک چاشنی مناسب با چیپس می باشد، هیجان تماشای المپیک را همراه با طعم جدید مهرام تجربه کنید.

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط