با چند غذای تند آشنا شوید


۱
هوموس فلفل قرمز

فلفل دلمه ای کبابی پوره شده به همراه لوبیا، ارده، ادویه جات و سبزیجات معطر برای این غذای تند قرمز در خاورمیانه استفاده می شود. این دیپ  با نان، سبزیجات جهت تهیه غذای های آسان  و هم چنین به عنوان اسنک در کنار نان پیتای گرم سرو می شود.این دیپ در کمترین زمان (۱۵ دقیقه)  و آسان تهیه می شود. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

۲- چیلاکوئیل

فلفل چیلی آنچو خشک شده عطر و طعم های قوی ای به غذاهای مکزیکی می دهد. چیلا کوئیل یک غذای سنتی مکزیکی است که با نان ذرت سرخ شده به همراه سس فلفل چیلی و گوشت و تخم مرغ تهیه می شود. این غذا برای کسانی که تاکو، ناچوز دوست دارند یا به طور کلی غذاهای مکزیکی دوست دارند مناسب است . برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

۳ پیپراده

این سس فرانسوی تشکیل شده از فلفل دلمه ای و ادویه جات فرانسوی سرخ شده. آنرا می توانید با هر نوع گوشتی میل کنید اما ما مرغ تفت داده شده پیشنهاد می دهیم و هم چنین می توانید روی املت بریزید.. این سس برای تابستان بسیار مناسب است که  سبزیجات تازه فراوان است و می توانید به همراه آن استفاده کنید. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

۴ پیتزاسوسیس تند و فلفل قرمز گریل شده

در این پیتزا فلفل چیلی خشک شده استفاده می شود و هم چنین می توانید از آن برای تهیه روغن چیلی استفاده کنید. برای تهیه پیتزا ترد می توانید از گریل برای پخت آن استفاده کنید. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

۵- فلفل پر شده از کینوا

این دستور آشپزی یک غذای کامل غیر گوشتی است.  فلفل دلمه ای قرمز با کینوا که سرشار از پروتئین است پر می شود و به آن پنیر فتا اضافه می گردد. می توانید آن را با سالاد سرو نمایید و به عنوان شام  با تهیه آسان در طول  هفته میل نمایید. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید

۶ فلفل پادرون گریل شده

فلفل پادرون فلفل کوچک شبیه فلفل هالوپینو است که تندی ملایمی دارد. اما تعداد انگشت شماری تند آن دیده شده است. این فلفل را معمولا سرخ می کنند اما کبابی آن سالم تر و تهیه آن سریع تر است که طعم دودی به آن می دهد. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

 

۷ فلفل  دلمه ای کبابی

به جای اینکه فلفل ها را به طور مستقیم  در برابر حرارت فر قرار دهید با کمی فضا در طبقه میانی فر قرار دهید. این فضا باعث می شود فلفل بهتر کباب شود قبل از اینکه پوست آن بسوزد.  برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

۸ فلفل دلمه ای های پر شده با فتا و سبزیجات

شیرینی فلفل دلمه ای  با مویز طلایی که با آن پرشده است بیشتر می شود و گیاهی بودن آن با سبزیجاتی که داخل آن است. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

۹ رلنوی تند

رلنو یک غذای مکزیکی است که تهیه آن آسان است. رلنوی تند می تواند با گوشت خورشتی یا گوشت چرخ کرده و با حتی با سبزیجات تهیه شود. اما این نوع آن با پنیر تهیه شده است. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

۱۰ پابلانوس پر شده با لوبیا سیاه و پنیر

پابلانوس نوعی فلفل است . می توانید این فلفل پر شده را به عنوان  پیش غذا یا غذای اصلی میل کنید. این فلفل از برنج، لوبیا سیاه، خامه ترش، پنیر، گوجه فرنگی و گشنیز پر می شوند و  تا زمانی که فلفل ترد و کبابی شود گریل می شود. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

۱۱  فلفل هالوپینو

کباب کردن فلفل  در فر باعث می شود که سطح بیرونی آن زغالی و درون آن قهوه ای و حبابی شود. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

۱۲- مرغ چیلی ورده

با فلفل آناهیم، پابلانوس و فلفل خشک شده آلپو تهیه می شود. این غذا بسیار تند است. برای تهیه رول بوریتو بسیار مناسب است. می توانید آن را رول کرده درون بوریتو قرار دهید. اما شما می توانید آن را  روی چیپس ترتیلا به همراه پیازچه و خامه ترش سرو نمایید. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

۱۳- ساندویچ مرغ سرخ شده  و ترشی فلفل

از انواع فلفل های کوچک از قبیل فلفل دلمه ای کوچک، فلفل کوبانلس , فلفل هالوپینو برای تهیه ترشی می توان استفاده کرد.  این ترشی در ساندویچ به همراه سینه مرغ استفاده می شود این سینه مرغ با کره آب شده و آرد و پاپریکا و خردل آغشته شده و سرخ می شود. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

 

۱۴- تارت فلفل قرمز کبابی

فلفل دلمه ای را کبابی را با پنیر فتا و یا ریکوتا مخلوط کنید و روی تارت از آن استفاده کنید این غذا برای سفر بسیار مناسب است. برای دریافت دستور آشپزی کلیک کنید.

 

 

اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter

منبع مقاله

مقالات مرتبط